opel astra 2.0 16v + banden en onderdelen

te koop snelle opel astra 2.0l 16v
bij deze verkoop ik mijn astra wegens beeindigen hobby

de motor is vorig jaar compleet gereviseerd en is 2 wedstrijden oud
het casco is 1 wedstrijd oud volgens knaf gebouwd
bij deze auto zitten nog bij

1xnieuwe nokkenas
4x veerpoten
1x set venemas
3setjes opgesneden banden (verschillende hoogtes)
3x noppenbandgewone snelweg banden ( ook op licht metalen velg)
staat voor op bilstein (met aangepaste veren)
achter gele konis met verlagen set
nieuwe benzine pomp
nieuwe 4 punts gordel(l tec)
nieuwe k&n filter
1x setje steek assen
er vast nog dat ik iets vergeten ben maar voor info en meer foto`s kunt u me altijd bellen : 0621390395

en ik wil alles in 1 x weer weg dus geen onzin telefoontjes
mvg de jong
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Opel onderdelen